2014. április 21., hétfő

5. Rész

    Locsolkodás? Vagy váratlan meglepetés?

Ma Kentin jött el hozzám. Anyu nagyon meglepődött ugyan is nem ismeri Kentint. Sokáig magyarázkodtam:
-Ki ez a helyes kisfiú?
-Ő....ő.....ő...-Kentin vette a lapot és belevágott.
-Ja,én.....én nekem az anyukám....RÁMPARANCSOLT!
-Hogy?-érdeklődött anyu.
-Hogy jöjjek el meglocsolni az osztályomban lévő összes csajt!
Oké.-mondta anya mintha egyszerűen megőrült volna-Na akkor halljuk!
-Jó! Zöld erdőben jártam.....-jó, jó tudjátok a verset. :)
-Szabad-mondtam kicsit félve. Aztán meglocsolt Kentin és elment. Ekkor anya nagyot szóhajtott.
-Figyelj kicsim téged és Lisát itt kell hagynalak. El kell mennem üzleti útra, Párisba két évre.
-Uramisten!!!!! Két évre????
-Igen!
-Ilyen nincs!
-Mi folyik itt? -közben Lisa is megérkezett.
-Anyunak el kell mennie két évre!
-Oh! Anyu! -és anyu összecsomagolt és indult.
-Ég veletek. Vigyázzatok magatokra. Majd találkozunk!
-Szia anyu!-mondtuk kórusban és még egy utolsó búcsúpuszit nyomott az arcunkra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése