2014. április 17., csütörtök

2. Rész (különleges húsvéti rész)

                   Fény derül a nagy titokra

Kiderült a nagy titok.  Hosszú  és bonyolult. Akkarjátok, hogy elmondjam? Jól van, akkor elmondom. Alana kapott egy nyulat Lysandertől húsvétra egy cuki pici kis nyulacskát. Tényleg nagyon aranyos.  Na és Lys nem engedte, hogy Alana nyuszival menjen be órára.......de addig még én rájuk nem találtam a raktárban. Megijedtek tőlem, de megígértem, hogy nem mondom el senkinek:
-T..t...tee mit keresel itt!?-kérdezte Alana ijedten.
-Hangokat hallottam, ezért gondoltam benézek. -Köszönjük. Most mindenki meg fog minket látni!-Lys beszólt nekem. :D
-Lys, drága hagyjad a barinőmet! Kim megígéred, hogy nem mondod el senkinek?
-Becsület szavamra! :*
Mikor kimentem a raktárból gyorsan elszaladtak. Hazafelémenet Kentin megállított: -Várj egy kicsit!
-I....i...igen?
-Van egy meglepetésem a számodra-és a kezembe nyújtott egy nyulat.
-Júújjj! Nagyon aranyos vagy!
-Lysanderrel összebeszéltünk.
-Láttam!!! :*-aztán megöleltem Kentint.
-Nagyon szeretlek!
-Én is!  :*
Aznap együtt mentünk haza. Ölében vitt, hiszen elaludtam. Otthon kirakott, és kezdődött a pizsi party.  ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése