2014. április 15., kedd

1. Rész

                            Első napjaim

Az első napom a Sweet Amoris gimiben. Nagyon izgulok. Kentinnel rég találkoztam. Milyen lehet!? Eiko azt mondta, hogy nagyon megváltozott. Na majd meglátaom.  Első óra tesi. Nagyon utálom! Most viszont rendkívül örültem neki. Kentin igen ő, elkapott mikor majdnem fejre estem. :o  Kicsit idiótának éreztem magam.  :D  Tesóm Lisa Kentint nagyon nem bírja, szóval én megőrülök! Mentem fel a lépcsőn és Kentin leszólított:
-Szia! Tudod én már rég megakartam kérdezni, hogy......
-Igen!!!!-egyből közbevágtam.
-Na, hogy én....én....szeretlek! :)
-Én is!-nagyon elpirultam, de én is szeretem Kentint így viszonoztam.
-Ma eljönnél randizni!?
-Persze-mondtam határozottan.
-Ma 6-kor suli után?
-Nekem jó. :*
-Rendben-el is ment.
Jajj, mi lesz majd!!!! Nagyon szeretném, ha összejönne Kentinnél. Ma el is hívtam Eikot és Krisztit egy pizsipartira, de még Lisa is lehet bekepcsolódik. :P  Bár vele nem lehet Kentinről beszélni! :) 
Na menjünk órára azt a ...... nem tanultam! WÁÁ
VÉGEM! Hogy én milyen őrült vagyok. Ajjj!!! Majd Alana segít. Ja Alana a padtársam. Nagyon kedves. 17 éves, Lysanderrel jár. Rosával és Violával nagyon jóba van, de persze velem is. ;)
Nagyon vadonc majdnem mindenből kitűnő. Önmegvalódító, kreatív lány. Egyedi és pimasz.  Szereti a rockot, de popot hallgat, mert őt a változatosság élteti. Szereti Lysandert és gyakran félti is őt. Utálja Ninát. Na ennyi lenne Alanából. Remélem majd segít. :P  Komolyan, hogy mehetett ki a fejemből a tanulás jaj! Na meglátjuk, megyek órára.
*Órán*
-Kisasszony milyen megyék veszik körül Pest megyét? -kérdezte Mr. Okoska (a tanár). ;)
-Bács-Komárom-Nógrád megye,..... Falu megye,......
-Állj! Miket hordasz te itt össze? Na jó, kérdezek könnyebbet. -mondta sóhajtozva.
-Rendben.....
-Hány évesen hallt meg Schubert?-ajj, ajj, azt sem tudom, hogy ki az. Szolfézson legalább figyelhettem volna.
-90?
-A lópikulát 90!
-Bocsánat.
-Öregem nem tanult! Egyest adok! Tanuljon legközelebb, mert behívom az annyát! - öregem?  Behívja az anyám?  Ez nem komplett!  :o  Na, de Alana! Tényleg Alana nem is volt órán. Nem láttam pedig még segítséget akartam kérni! Állj!!!! Lys sem volt! Ez furcsa........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése