2014. április 17., csütörtök

3. Rész

                         Egy furcsa álom

*az álmom írom le*

Egy szörnyeteg surrant be a szobámba. Én éppen el akartam szaladni mikor megfogta a karom és magával vitt. Nem tudtam mit csinálni.  Féltem, rettegtem.....mikor Kentin odajött és megmentette az életem:
-Hagyd békén!!!-és megölte a  szörnyeteget, és én elájultam. Mikor a kórházba vittek......

*felébredtem*

Szóval ez volt az a nagyon nagy álom. Sokkal hosszabb volt elhihetitek. Csak féltem és féltem, de mindegy. Ma matek TZ. Most tényleg tanultam. Nem fog leöregezni a tanár. Reméljük.

*matek TZ alatt*

-Mi a szar bajod van-kérdeztem a feladattól. Hülye vagyok. :P
-Ha lehet halkabban! -mondta Alana.
-Jójó, de nem értem a feladatot.
-Na, jó! Hol tartasz?
-12. feladat.
-3856, 45
-Nekem8.
-Szerintem jó.
-Rendben.

*kicsöngettek*

Mentem, mentem és beleütköztem Nathanielbe. Azt tudni kell, hogy Nathaniel szerelmes belém. Na vajon mit akarhat!
-Szia Nath!
-Szia! Kérdezhetek valamit?
-Persze! -kíváncsi vagyok!
-Akarsz velem járni!?
-De...de-ohh! Most mit mondjak?-én Kentinnel járok. Sajnálom!
-Sebaj! De én senkinek sem tetszek!
-Háááát.....-szerinted nekem igen? Hát nem! Oh most magamban beszélek? Ja. Istenem, hogy ez a Nathaniel milyen őrült!
-Mi hááát?
-Semmi. -hát mi? Valami. Azzal megcsókolt, de nagy baj volt, mert ott ment el Kentin. Jajjj! Most magyarázkodhatok!!!! :( -NATHANIEL!!!!! MIT CSINÁLTÁL?
-S.....s.....semmit-azzal elrohant.
-Jajj, Kentin! Nem az aminek látszik!
-Mi más? Megcsókoltad Nathanielt!
-D..d..deeeee!
-Semmi, de!!!!-aztán ő is elfutott. Én meg elkeztem sírni. Nagyon szomorú voltam, de otthon Lisa megvigaztalt. :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése