2014. április 18., péntek

4. Rész

                         Új személy?

Ma egy nagyon bonyolult napon lesz azt elhihetitek. Magyarázkodhatok Kentinnek, aztán még ki tudja!
-Szia! -megállítottam Kentint.
-Ne magyarázkodj! Láttam amit láttam.
-Csak hagy mondjam el. Nath szerelmes belém és fogalmam sincs miért, de megcsókolt!
-És ezt most higyjem is el?
-Ha szeretsz!?
-Teljes szívemből!
-Akkor elhiszed?
-Persze.
Na ez is megoldódott. Nagy kő esett le a szívemről! Huh! Áááá!!!!!! Valaki meglökött!
-Juj, bocsi! Nem láttalak!-mondta a kis csaj.
-Semmi! Ám ki vagy?
-Szia! Alíz vagyok, 17 éves én is ebbe az iskolába járok. -vékony, jófej kis csajszi, de nagyon ismerős valamiért!
-Nagyon ismerős vagy nekem!
-Várj, hogy hívnak?
-Ellys Kim
-Áááá! Akkor te vagy az unoka tesóm!!!! Aztaa!
-Tényleg ez nagyon szupi! Amúgy miért sietsz ennyire?
-Ja csak a haveromért Kentinért jöttem, mert engem kértek meg a szülei!
-Kentinért!? Ő....ő.... a pasim!
-Ohh! :))
-Akkor siess csak!
-Köszi!
Azzal elrohant. Na jó!  Nem gondoltam volna, hogy az uncsi tesóm ide jár! Hú! Mik nem történnek még! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése